pátek 30. prosince 2016

Změny v roce 2017

    Ahojky, mí drazí sledovatelé tento rok se u mě stalo mnoho změn. Přestoupila jsem na jinou školu. Nečetla, tak jak bych si přála. Urovnala si celkově můj život Přešla nějaké ty nehezké překážky. V roce 2017 bych chtěla častěji blogovat a natáčet videa. Upravovat stylistiku videí a snažit se točit to co by bavilo hlavně Vás. Chtěla bych se rozeběhnout k dalším žánrům a číst knížky hlavně z mé knhovničky, protože letos jsem přečetla jednu a nepřečtených jich mám 103.
    Na příští rok si dám menší knižní výzvu, abych ji mohla splnit a pokud se to podaří a já se budu snažit, udělám pro Vás  soutěž. Sice maličkou, ale pro Vás ,protože si to zasloužíte. :) Děkuji Vám za podporu, kterou mi dáváte a, že se Vám má videa stále líbí. Mějte hezký silvestr a pokud máte na rok 2017 nějaké předsevzetí tak ať se Vám podaří ho splnit.

Vaše Tery :)



1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ahoj, snad se ti vše co chceš v příštím roce vydaří. :) Já plánuji knižní výzvu, tak snad se mi to povede. Všechno nejlepší do nového roku. :)