sobota 24. prosince 2016

Jeden plus jedna


Ahojky, tak jsem se konečně rozhodla udělat psanou recenzi a chtěla bych znát Váš názor. Mám dělat recenze formou videa nebo je mám psát?



Autor: Jojo Moyes
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2016

    Život Jess Thomasové není zrovna procházka růžovým sadem. Jaký to může být život, když jí opustil manžel a na děti neplatí alimenty. Jejího nevlastního syna Nickyho šikanují sousedé a nemůže své dceři, která je génius na matematiku zaplatit školu, kterou si Tanzie doopravdy zaslouží. To se pak Jess schýlí k špatnému činu jen,aby udělala něco pro rodinu a zároveň bude muset předstírat.
    Když se setkává s arogantním miliardářem Edem Nichollsem dochází jí, že bude muset předstírat ještě víc, protože právě jeho zneužila, aby splnila sen své dceři a dostala jí do školy Svaté Anny. Okolnosti Jess a Eda přimějí spolu strávit více času, než by sami chtěli. A tak se Ed s Jess a její rodinou vydávají na matematickou soutěž do Skotska přes půlku Anglie. To by nebyl správný příběh, kdyby neměl nějakou zápletku. Cestu jim komplikuje uslintaný Tanziin pes Norman, který je hrozně tvrdohlavý.
    Ed má, ale také své problémy, které ho mohou dostat až do vězení a starat se ještě o pohodlí rodiny Thomasů je pro něj nelehký úkol. Jess nakonec zaplatí za svou chybu, ale najde i něco víc.




Můj názor:

 
    Příběh mě pohltil už od začátku. Četla jsem knihu sice měsíc a něco, ale takhle kniha mě utvrdila v tom, že Jojo Moyes je neuvěřitelná autorka. Je to první kniha kterou vím, že si koupím a budu jí ještě hodněkrát číst. Trvalo mi než jsem si zvykla, že je kniha psána z více pohledů. Ze začátku mi vadil charakter Jess, to jak byla až moc starostlivá a přísná.
    Pak jsem pochopila proč taková byla. Překvapilo, mě, že Jojo kapitoly s Nickym a Tanzie psala v 1.osobě a ostatní pohledy byly ve 3.os. U knížky jsem se rozbrečela a hodně se nasmála. Myšlenkové pochody Eda byly úžasné a jeho charakter mě nejvíce zaujal. Byl to bezvadný roadtrip a moc se mi kniha líbila.


Doporučuji!!!!





Žádné komentáře: