sobota 1. května 2021

Aktualitky z mého přečtení :)

Ahojky všem, přeji Vám krásného upršeného 1.Máje :)
      Minulý týden jsem přečetla Nechápej mě špatně. Zpočátku jsem byla docela skeptická, protože kniha nemá dobré hodnocení a lidi ji moc nedoporučují, ale já vybočuji z řady, protože mě se líbila velmi. I když jsem si ze začátku myslela, že ji nedočtu.


Setkáváme se tu s hlavní hrdinkou Kim, která vždycky záviděla své sestře Evě její krásu, pokoru a chtěla být vždycky jí. Další hlavní hrdinou je Harry, který je zabředlý právník a miluje Evu sestru Kim. Jenže vztahy mezi Kim a Harrym nejsou přátelské a spíše překonávají svou nenávist k druhému. Harry si myslí, že Kim je člověk, který nechá se sebou vorat a moc se zajímá o charitu. Kim zase nedokáže snést aroganci a předstíranou pokoru Harryho ke klientům. Má pocit, že se z nich snaží jen vytáhnout peníze.
Jenže jednoho dne se vše změní, protože se stane tragédie a Harry s Kim musí spolupracovat.
      Podaří se jim zapomenout na staré neduhy a najít sílu v sobě respektovat druhého?
Kniha se odehrává v průběhu několika let, kdy sledujeme minulost hlavních hrdinů až po součastnost. 
Knížka rozhodně není podobná knihám Jojo Moyes, jak je psáno na obálce, ale jedná se o silný příběh a hlavně ztracené naději. Jak je komplikované se vyrovnat s nelehkou situací a jít dál.
Kniha mě příjemně překvapila a jsem ráda, že jsem ji nezavrhla. Sice se mi četla trochu složitě protože autorka hodně přeskakuje v dobách, ale když se do knížky dostanete tak to jde snáz.
Více Vám povyprávím v přečtenu, ale pokud máte rádi prolínání v čase a silný příběh zároveň, můžu jen doporučit. Nedávejte na názory ostatních a utřiďte si svůj názor :) Já jsem knize dala 4★★★★ a nelituji přečtení 






Žádné komentáře: